• DŹWIĘK
    • INSTALACJE
    • LIVE/RENTAL
  • ŚWIATŁO
    • INSTALACJE
    • LIVE/RENTAL
  • KNOW-HOW
    • Prezentacje produktów
    • Schematy przykładowych instalacji
    • Teoria
  • TESTY
  • DOWNLOAD
  • KONTAKT
dzwiek.pl
IMG_1554
INSTALACJE

Sylwia Grzeszczak Vi, co dobre…

By admin · On 21 lutego 2014
Poprzedni wpisNastępny wpis

Sylwia Grzeszczak – wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka – swą muzyczną drogę życiową rozpoczęła już w wieku pięciu lat, występując w programie telewizyjnym Od przedszkola do Opola. Później wystąpiła, z sukcesami, w wielu różnych konkursach, by w 2008 roku wydać swą debiutancką płytę „Ona i On”. Obecnie znana jest już w całej Polsce, a w końcówce ubiegłego roku objechała ją ze specjalną trasą koncertową, zainaugurowaną 6 grudnia w hali Łuczniczka w Bydgoszczy, gdzie zjawiło się ponad 4 tysiące miłośników talentu Sylwii.

Od lipca 2012 roku z Sylwią współpracuje Oskar Tarczyński, początkowo jako monitorowiec, a od 2013 roku także jako realizator FOH. Miksy odsłuchowe i frontowe realizowane są na konsoletach Soundcraft Vi, które jako jedyne figurują w riderze artystki. Oskar od początku pracy na tych konsoletach ceni łatwość i szybkość ich obsługi, a oprócz nich także brzmienie oraz obecność procesora Lexicon. „Sylwia lubi mieć bardzo szeroki miks, z dużą ilością przestrzeni, i Lexicon daje mi ten komfort, że przy dużym poziomie pogłosu wokal nie chowa się z tyłu” stwierdza. Zresztą i sama artystka mocno już „wsiąkła” w brzmienie Soundcrafta.

Realizując front i monitory podczas wspomnianej, ekskluzywnej trasy Sylwii Grzeszczak po największych halach w Polsce Oskar korzystał z konsolety Vi1. Sposób jej wykorzystania opisuje tak: „Obecnie używam na koncercie 64 kanałów!!! Mamy 28 kanałów wejściowych plus efekty. Wszystkie kanały są zdublowane, na monitory wychodzą z innym eq, kompresją i bramką niż na front. Tak więc tory monitorowe to 28 wejść plus 4 FX (2 stereo). Kanały frontowe to 26 wejściowych (odpada klik i ambienty) plus 6 kanałów FX (3 stereo). Jeżeli zaś chodzi o tory monitorowe, to jest to 5 torów stereofonicznych do systemów IEM oraz 2 mono (subbas dla perkusisty i monitor dla technicznego)”. I na koniec dodaje: „Szczególnie przy takim graniu Soundcraft zwycięża… To jedyna konsoleta, na której widzisz wszystko na kanałach (eq, kompresor, bramkę itd.), na których aktualnie pracujesz”.

Poprzedni wpisNastępny wpis
Tweet

admin

You Might Also Like

  • Vista Malezja INSTALACJE

    Vista zdobywa Malezję

  • ArborBrewing1 INSTALACJE

    Z Harmanem przyjemniej…

  • Grammy JBL - Kopia INSTALACJE

    JBL znów zagrał podczas gali GRAMMY Awards

Archiwa

  • Maj 2015
  • Marzec 2014
  • Luty 2014
  • Styczeń 2014
  • Listopad 2013

Kategorie

  • DOWNLOAD
  • DŹWIĘK
  • INSTALACJE
  • INSTALACJE
  • LIVE/RENTAL
  • Live/Rental
  • Prezentacje produktów
  • TESTY
  • Uncategorized

Tagi

AKG BSS BLU102 JBL JBL Control 28 JBL PRX Klub B90 monitor sceniczny Soundcraft SiExpression Syreni Śpiew ViSi VTX F VTX F12 VTX F18S
  • KONTAKT

© 2015 DZWIEK.PL