Sylwia Grzeszczak – wokalistka, autorka tekstów i kompozytorka – swą muzyczną drogę życiową rozpoczęła już w wieku pięciu lat, występując w programie telewizyjnym Od przedszkola do Opola. Później wystąpiła, z sukcesami, w wielu różnych konkursach, by w 2008 roku wydać swą debiutancką płytę „Ona i On”. Obecnie znana jest już w całej Polsce, a w końcówce ubiegłego roku objechała ją ze specjalną trasą koncertową, zainaugurowaną 6 grudnia w hali Łuczniczka w Bydgoszczy, gdzie zjawiło się ponad 4 tysiące miłośników talentu Sylwii.
Od lipca 2012 roku z Sylwią współpracuje Oskar Tarczyński, początkowo jako monitorowiec, a od 2013 roku także jako realizator FOH. Miksy odsłuchowe i frontowe realizowane są na konsoletach Soundcraft Vi, które jako jedyne figurują w riderze artystki. Oskar od początku pracy na tych konsoletach ceni łatwość i szybkość ich obsługi, a oprócz nich także brzmienie oraz obecność procesora Lexicon. „Sylwia lubi mieć bardzo szeroki miks, z dużą ilością przestrzeni, i Lexicon daje mi ten komfort, że przy dużym poziomie pogłosu wokal nie chowa się z tyłu” stwierdza. Zresztą i sama artystka mocno już „wsiąkła” w brzmienie Soundcrafta.
Realizując front i monitory podczas wspomnianej, ekskluzywnej trasy Sylwii Grzeszczak po największych halach w Polsce Oskar korzystał z konsolety Vi1. Sposób jej wykorzystania opisuje tak: „Obecnie używam na koncercie 64 kanałów!!! Mamy 28 kanałów wejściowych plus efekty. Wszystkie kanały są zdublowane, na monitory wychodzą z innym eq, kompresją i bramką niż na front. Tak więc tory monitorowe to 28 wejść plus 4 FX (2 stereo). Kanały frontowe to 26 wejściowych (odpada klik i ambienty) plus 6 kanałów FX (3 stereo). Jeżeli zaś chodzi o tory monitorowe, to jest to 5 torów stereofonicznych do systemów IEM oraz 2 mono (subbas dla perkusisty i monitor dla technicznego)”. I na koniec dodaje: „Szczególnie przy takim graniu Soundcraft zwycięża… To jedyna konsoleta, na której widzisz wszystko na kanałach (eq, kompresor, bramkę itd.), na których aktualnie pracujesz”.