• DŹWIĘK
    • INSTALACJE
    • LIVE/RENTAL
  • ŚWIATŁO
    • INSTALACJE
    • LIVE/RENTAL
  • KNOW-HOW
    • Prezentacje produktów
    • Schematy przykładowych instalacji
    • Teoria
  • TESTY
  • DOWNLOAD
  • KONTAKT
dzwiek.pl
pd6000_family
Prezentacje produktów

JBL PD6000 – jeszcze więcej możliwości…

By admin · On 18 lutego 2014
Poprzedni wpisNastępny wpis

PD (skrót od Precision Directivity) jest jedną z serii zestawów nagłośnieniowych najbardziej popularnych wśród integratorów instalacji audio. Głośniki PD pracują m.in. na wielu największych stadionach świata. Nic więc dziwnego, że producent, firma JBL Professional, postanowił tę serię jeszcze poszerzyć. W rezultacie powstała nowa rodzina PD6000, przeznaczona do nagłaśniania dużych i średnich obiektów. W zamyśle konstruktorów PD6000 ma być doskonałym uzupełnieniem dla dużych modułów średnio-wysokotonowych z rodziny PD700, a także dla kompaktowych zestawów AE. Serię PD6000 tworzą: pełnopasmowy zestaw trójdrożny PD6322, dwudrożny, ale również pełnopasmowy PD6212, i PD6200, zestaw grający pasmem średnim i wysokim. Każdy z nich dostępny jest w czterech odmianach – 43, 64, 66 i 95. Liczby informują nas o kierunkowości wariantu (40×30, 60×40, 60×60 bądź 90×50 stopni). We wszystkich tych konstrukcjach zastosowano nowe drivery wysokotonowe – 2432H z membraną 3-calową (modele PD6200, PD6322) i 2453H z membraną o średnicy 4 cali (PD6212). Zestaw PD6322 współtworzą ponadto dwa 12-calowe woofery 2206H oraz ciśnieniowy driver średniotonowy CMCD-82H, wyposażony w 8-calową membranę, model PD6212 zawiera 12-calowy woofer M222-8A, zaś PD6200, oprócz wysokotonowego, driver CMCD-82H. Zastosowane falowody Progressive Transition (24×24 cale) w wariancie asymetrycznym można obracać, zmieniając w ten sposób kierunkowość zestawów.

Trójdrożne PD6322 – które mogą pracować w trybie tri-amp lub bi-amp (z wykorzystaniem wbudowanego crossovera 36 dB/oktawę, dzielącego pasmo w punkcie 1,5 kHz) – przetwarzają pasmo 41-17.000Hz (-10 dB), zaś ich odpowiedź częstotliwościowa to 49-15.000Hz (+/-3 dB). Moc (przy pomiarze 100-godzinnym AES) wynosi 1.600 W. Sekcja niskotonowa zestawu wytwarza ciśnienie dźwięku o wartości 128 dB SPL (szczytowe 134 dB), sekcja MF 137 dB (143 dB), zaś wysokotonowa 135 dB (141 dB). Sumaryczny SPL w trybie pasywnym sięga 136 dB (142 dB).

Zakres częstotliwości przetwarzanych przez PD6212 to 80-18.000 Hz, zaś odpowiedzi częstotliwościowej 90-16.000 Hz. Moc zestawu wynosi 475 W (pomiar 2-godzinny AES). Zestaw pracuje w bi-ampie bądź trybie pasywnym (crossover Linkwitz-Riley 36 dB/oktawę, punkt podziału 850 Hz). Maksymalne ciśnienie dźwięku: sekcja LF – 137 dB SPL, HF – 135 dB SPL (141 szczytowy). W trybie pasywnym zestaw generuje 134 dB SPL (140 w szczycie).

I wreszcie zestaw średnio-wysokotonowy PD6200. Przetwarza on pasmo 200-18.000 Hz (240-16.000Hz dla +/-3dB), dzielone filtrem tego samego typu, co w obu pozostałych przypadkach, w punkcie 1,7 kHz. Moc w trybie pasywnym wynosi 300 W, zaś SPL 136 dB (142 dB w szczytach). Oprócz trybu pasywnego możliwe jest zasilanie PD6200 w bi-ampie.

Jako niskotonowe uzupełnienie opisanych zestawów dostępne są dwa dostosowane do nich wymiarami moduły, jeden zbudowany na dwóch głośnikach 12-calowych, drugi na dwóch piętnastkach.

Moduły serii PD6000 standardowo malowane są na kolor czarny, jednak na życzenie klienta możliwe jest dostarczenie ich w kolorze białym.

Poprzedni wpisNastępny wpis
Tweet

admin

You Might Also Like

  • A 505025 Prezentacje produktów

    DMS700 V2 coraz popularniejszy

  • JBL_CBT Prezentacje produktów

    Kolejna JBL-ka z certyfikatem EN54-24

  • CSM_Front_Stack Prezentacje produktów

    Nowe modele w rodzinie JBL Commercial

Archiwa

  • Maj 2015
  • Marzec 2014
  • Luty 2014
  • Styczeń 2014
  • Listopad 2013

Kategorie

  • DOWNLOAD
  • DŹWIĘK
  • INSTALACJE
  • INSTALACJE
  • LIVE/RENTAL
  • Live/Rental
  • Prezentacje produktów
  • TESTY
  • Uncategorized

Tagi

AKG BSS BLU102 JBL JBL Control 28 JBL PRX Klub B90 monitor sceniczny Soundcraft SiExpression Syreni Śpiew ViSi VTX F VTX F12 VTX F18S
  • KONTAKT

© 2015 DZWIEK.PL